ogonki - lewy ALT?

Autor: Proximm (proximm_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 20:08:54 MET DST

Witam
Jak zrobic aby ogonki byly pod lewym ALT' em? Wiem, ze da sie tak zrobic,
ale napewno nie w PS->Klawiatura. (Win98SE)
Mam tez inne pytanie:
Jest program VAT Marczyka na W98SE i czesto mu sie zdarza wyjsc w czasie
pracy do windowsa bez przyczyny w roznych sytuacjach. Wiem, ze cos trzeba
wpisac na zwiekszenie jakiejs pamieci, czy ktos moze jest zorientowany w
sprawie?
Lukasz