Re: SPDIF 44.1 ----> 48 kHz w locie

Autor: gabryhh (gabryhh_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 18:43:48 MET DST

> A tego nie rozumiem, w czym dokladnie jest problem?
>
> Pozdrawiam,
>
> Krzysztof Oledzki
ja też nie wiem, karta nadaje sygnał, bo jak podłącze do wejścia analogowego
wzmacniacza to słyszę "transmisję", wzmacniacz ma 6 lat, może to jakaś
wczesna wersja spdif i jest niekompatybilny z sb live??
dla dociekliwych powiem że jest to philips fa 931, zresztą sygnalizuje że
odbiera sygnał cyfrowy, ale na głośnikach cisza, pozdrawiam ghh