Re: Bledy w pamieci RAM

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 16:00:58 MET DST

Użytkownik "trzmiel" <ach_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości news:9il1d4$m12$1_at_news.tpi.pl...

> Bardzo
> no raczej mam ;-)
> a jakbys reklamowal bo jakis program testowy ci pokazuje ze "memory bad" to
> raczej by cie wysmiali ;-)
> ze
Taaaaaaaa ?
Kolega miał kupić CD-ROM nowy (to było jakieś 3 lata temu).
Był cholernie upierdliwy - dałem mu sporo czasopism do poczytania ('CHIPy',
PC Kurier itd. ...). Ten dalej swoje - czy nie znam czegoś nowego - czepiał się dwa tygodnie ...
Wmówiliśmy mu, aby pytał się w w sklepie o nowy typ czytników:
głowica też się kręci (w przeciwą stronę, niż płyta ...) i to umożliwia ogromny
transfer. Do tego jeszcze system dwóch głowic ...
Mówiliem mu z kolegą , że dostęp do płyty jest nawet w momencie zamykania
tacki z dyskiem ...Na prędce wymyśliłem systemy - chyba to było:
HST (Head Spinning Technology)
DHMTRS (Dual Head - Maximum Transfer Reading System).

--
DooMiniK (bachus)
bachus_at_irc.pl