kontroler hdd a start systemu;

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 19:13:53 MET DST

witam!

moj bios poki co ma obcje bootowania na C A CDROM; nie ma tam
SCSI czyli cze jesli doloze kontroller hdd typu ATA-66 czy moge
do niego podpiac jedyny w systemie hdd i komp z niego
zastartuje /czy zalezy to od biosu komputera/; czy mozliwe ze po
podpieciu tego kontrolera w biosie sie automagicznie pojawi funkcja
bootowania z niego?

jest to via_apollo plyta pa-2002;

i jeszcze jedno pytanie: czy jezeli mam druga plyte na tym
samym chipsecie, ktora nie umie bootowac z cdromu, to znaczy ze
ogranicza ja bios czy jakos tak fizycznie jakis element na plycie?

a to jest pa-2000;

pozdrawiam;

--
adas; podolany_at_poczta.wp.pl
/ kiedy udzielasz pierwszej pomocy postaraj sie mocno \