Problem -pomóżcie !

Autor: news.pik-net.pl (mwilczkowski_at_orzel-bialy.com.pl)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 10:10:27 MET DST

Mam twardy dysk zamontowany w szufladzie w komuterze w pracy.
Serfując po internecie strony www zapisywane są one w katalogu
windows/historia.
W domu mam stacionarnie zamontowany dysk twardy oraz szufladę na dysk z
pracy(komputer widzi go jako D:)
Gdy na komputerze w domu próbuję otworzyć na dysku przenośnym powyższy
katalog (aby otwierać przeglądane strony offline) widzę tyko pliki stron,
na które wchodziłem w domu, czyli to samo co whistorii na dysku C:.
Najlepsze, że wchodząc w opcję wlaściwości katalogu Historia dysku D: widać
odpowiednią wielkość tego katalogu i ilość podkatalogów.
Niestety fizycznie w eksploracji na ekranie nie widzę odnośników do stron,
które zostałyzapisane podczas przeglądania ich online a są zapisane napewno.
Za wszelką pomoc dziękuję.
Mirek