Re: 8 Gb dla systemow?

Autor: Jenot (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 07:56:23 MET DST

Proximm <proximm_at_poczta.onet.pl> wklepał:
>Wlasnie jestem szczesliwym posiadaczem Barracudy 40 GB :-D
>no i chcialbym sobie zainstalowac W2k Prof, W2k Srv i Mandrake 8.0.
>O ile mi wiadomo, to w pierwszych 8 GB musze sie te systemy miescic, tzn
>partycje - czy sie myle?
>Bo jak na razie sobie to tak planuje - 3 GB (prof), 3 GB (srv) 2 GB (8.0) no
>i reszta na caly ten bajzel :-)
>No ale gdybym chcial zwiekszyc ta partycje linuxowska do powiedzmy 4 GB i te
>2 GB "wystawaloby" mi poza dozwolne 8 ? Wystartowalby mi Linux?
>Czy moze pieprze 3 po 3? :-DD

Jeśli instalujesz Mandrake'a 8.0, to nie instaluj lilo, tylko GRUB'a,
on nie ma problemu 1024 cylindra i potrafi zbootować linuxa
z ReiserFS'a. Nie wiem, jak radzi sobie z Win2k - nie posiadam i nie
cierpię specjalnie z tego powodu.

Pozdrawiam,

--
Tomasz (Jenot) Stafiński