Sound Blaster 128 PCI - problem

Autor: Tomato (maksymtom_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 07:04:32 MET DST

Mam oto taki problem. Kupilem sobie soud blastera (wcześniej miałem starą
Yamahe jeszcze na isa) i coś jest nie tak. Nie obsługuje mi dwóch urządzeń
naraz, mianowicie gdy ogladam jakiś film nie mogę np. gadać z kolegą w
sieci, co jest grane ? Niemożliwe jest to, że ta karta nie obługuje dwóch
urzadzeń naraz. Kiedyś na tej isowej karcie wszystko było ok, moglem oglądać
film i słuchać winampa a teraz kiszka. Może coś poprzestawiałem w biosie.
Mieliście taki problem. Płyta główna to KT7A na VIA.
Pomóżcie drodzy grupowicze bo już nie mam siły szukać rozwiązania tego
problemu.
Za wszelkie odpowiedzi będę bardzo wdzięczny.
Z góry dziękuję i pozdrawiam Tomato