Re: DriveryMatroxG400

Autor: Bartek G (bgrabowski_at_go2.pl)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 01:52:55 MET DST

Witam, mam oryginalną płytkę z driverami do wszystkich modeli Matroxa. Mam
tą płytke z Cebitu 2001 gdzie byłem. Są tam najnowsze sterowniki do
wszystkich kart, ogólnie na tej płycie jest kopia ich www plus ine dodatki.
Jak cię to interesuje do daj znać na priva. Ja osobiście potrzebowałem stery
do Matroxa G400 tv marvel