Re: AMD + nieskladaki

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 20:47:24 MET DST

Niejaki(a) Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> w
grupie pl.comp.pecet doznal olsnienia i napisal:

> Jeszcze nie, a przynajmniej nie wg. oficjalnej linii.

moze jakas poboczna seria dla fanow amd? :)

> Mowimy o serwerach, nie o jakims biurowym badziewiu :)

wtedy to athlon 800 to byl najwiekszy athlon, a ram kosztowal duzo
wiecej niz teraz ;P

> Szukaj, szukaj.. tydzien temu jeszcze nikt z wiekszych producentow sie nie
> oglaszal z AMD. :P

nie oglaszali sie, ale to nie znaczy ze nie maja. popyt zawsze bedzie,
maly, bo maly, ale bedzie, bo jest wielu fanow amd, ktorzy woleliby
kupic wolniejsze i drozsze amd od szyszego i tanszego intela i vice-
versa - wolniejsze i drozsze intel od szybszego i tanszego amd., w
przypadku intelowcow. tak to jest. i smiem mowic, ze taki serwer gdzies
bedzie ,chociby produkowany przez mala firme z kambodzy, ale bedzie :)

> Ech, kto Ci postawi serwer na PC Chipsie? Mowie tutaj o normalnym,
> porzadnym sprzecie serwerowym a nie skladzie przypadkowych flakow od pana
> Henia z drugiej reki.

roznie to bywa. w przypadku nieznanych producentow to tak moze byc :)

a nasz serwer to jest amd pr100 na plycie pod intela, z rdzniem intela
(trudno sie doczytac - chyba LX), i widac, ze pozadna plyta - autoboot z
cd, autodetect procka (brak zworek), ramu 96 i zero problemu, 30gb dysk
twardy chodzi w biosie. a bios z 1997, a producent plyty nieznany. ;)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Scotty - Fallout2 Dev. (Interplay)_____________|