Używanie skrytptów CGI

Autor: _at_@ Przeklęty spamer @@ (_at_@)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 20:56:30 MET DST

Chcę na stronie zamieścić formularz, który ma wysyłać tekst wpisany w
odpowiednim pole po naciśnięciu przycisku "Wyślij". Jednak nie ma być to
przez "mailto:", tylko ta wiadomość ma zostać wysłana na podany adres email
( spamowiec_at_skrzynka.pl ) przy pomocy skrytptu CGI. Moje pytanie brzmi:
1.) na jakim serwerze założyć stronę, by to było możliwe ( może phg.pl ).
2.) załóżmy, że skrypt CGI, który będzie wykonywał wysłanie formularza,
będzie się nazywał submit.cgi. Gdzie go należy umieścić na serwerze i w jaki
sposób na stronie WWW wprowadzić kod, który będzie przekazywał działanie do
skryptu wysyłającego formularz.
3.) Jak wykonać sam skrypt CGI i gdzie go umieścić - czy to ma być plik
tektowy o rozszerzeniu CGI, czy co?
4.) Jaka ma być zawartość pliku CGI?
Ponieważ jestem początkującym użytkownikiem Internetu, to bardzo prosiłbym o
przysłanie mi na mój adres email w postaci pliku *.zip lub *.rar pliku
submit.cgi oraz strony html z formularzem, jak to ma być zrobione. Bardzo
prosiłbym o przysłanie w tym pliku również pliku tekstowego z opisem jak i
gdzie umieścić poszczególne pliki.

--
Uprzejmie proszę Szanownych Państwa o niepróbowanie wchodzić na stronę @@
Inspektora @@ ( tego z czterema małpami ), ponieważ reklamuje ją specjalnie,