ECS-K7VZA - audio AC97 - problem z mikrofonem

Autor: smok_wawelski (smok_wawelski_at_kki.net.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 21:12:46 MET DST

Witam
I proszę o pomoc.
Sprzęt:
płyta jak w temacie ze zintegrowaną kartą dźwiękową AC97
W98se, sterowniki poinstalowane, brak konfliktów sprzętowych
i nie można za jasną cholerę odptaszkować mikrofonu w ocjach
nagrywania.
Co za tym idzie bydlątko nie chce nic nagrywać i (co prawda używam
mikrofonu sporadycznie) ale właśnie ostatnio potrzebowałem
przeryłem manuala, konfigurację i nie znalazłem nic na ten temat.
Wdzięczny byłbym za link do jakichś informacji n w/w temat lub
poradę.

Pozdrowienia smok_wawelski_at_kki.net.pl