Re: Temperatura procka

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 20:29:17 MET DST

"m.bunio.s" <bunio_at_sopot.lex.pl> wrote in message
> Witam,
>
> Przy jakiej temperaturze procka powinienem zaczac
> sie martwic (PIII 866 FCPGA, Asus CUBX).
> Przy starcie mam okolo 50-55C....

to zostaw kompa w bisie na kilka minut i zobacz wtedy

w trakcie
> pracy z wiloma duzymi plikami audio..... temp
> dochodzi do 80-85C..........

ciut zaduzo jak na PIII ale jak jest stabilnie to moze zostac

> Coolerow i wachania ~ 4-5C. Ale wydaje mi sie i tak
> ze jest to nieco.... duzo.............

proponuje
przesmnarowac pasta ale nie zagrubo sprawdz czy radiator dobrze
przylega do jadra procka poupinaj kable i paski tak by byl jak
najlapszy obiehg powitrza w obudowie szczegulnie wokolo radiatora

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
http://biohazardland.50megs.com/
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!