Re: Monitor CTX PR711F, co o nim sądzicie?

Autor: Ikar (ikar_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 17:32:08 MET DST

A ja narzekam i pluje sobie w brode ze nie kupilem Ijamy (jak to sie
pisalo?). Co jakis czas gubi mi ustawienia obrazu, szczegolnie po wlaczeniu
TV na fullscreen i powrocie. Ma paskudna rozbieznosc kolorow w obu dolnych
rogach ekranu, ktorej nie da sie wyregulowac. Nie dziala mi program do
obslugi monitara przez USB. W ogole nie chce sie zainstalowac - twierdzi, ze
system jest niezgodny z USB zainstaluj nowszy, a probowalem juz na 98SE i
ME. Szyba jest zbyt odblaskowa. Jedyny dla mnie plus po przesiadce z
ViewSonic 17PS to wieksza soczystosc kolorow i lepszy kontrast. Doradzil mi
go kolega majacy sklep, a ja glupi mu zaufalem.

Przepraszam, ze odpowiadam na odpowiedz, ale nie moglem znalezc glownego
watku.

Pozdrawiam
Adam