Re: Celeron 800 i Duron 800

Autor: Maciej Bojko (maciej.bojko_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 16:34:31 MET DST

On Thu, 12 Jul 2001 15:48:39 +0200, "CFR" <cfr_at_friko4.onet.pl>
wrote:

>Czy to sa takie same procesy, czy nie? Podobno to jest jedno i to samo.

To nie jest to samo. Ogolnie rzecz biorac mozna spotkac sie z dwiema
opiniami: "jednak Intel to Intel" (czytaj: duron jest mniej
kompatybilny, niestabilny, klopotliwy i w ogole) i "AMD rulez"
(czyli: durony o tej samej czestotliwosci zegara sa szybsze i
tansze). Ja jestem z tej drugiej frakcji. Fakt jednak, ze durony sa
zdziebko bardziej kruche (trzeba uwazac przy montowaniu coolera) i
podobno sie grzeja (moj jakos nie).

>Pomozcie bo chce kupic komputer a kolega ma do spzedania pentium 150. Czy to
>sie oplaca kupic taki celeron?

...jednak oba procesory sa zdecydowanie szybsze od pentium 150. :-D
Przyznam, ze nie do konca rozumiem zwiazek tego pentiuma z reszta
postu.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko_at_students.mimuw.edu.pl