Dziwne zamrożenia peceta ....

Autor: sachtel (sachtel_at_go2.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 14:10:58 MET DST

Ale od początku :
Witam wszystkich serdecznie i zaczynam moją opowieść :

Ostatnio zmieniłem procesor z Celerona366 na P3 550 [Katmai - 512kB cache'u]
i od tego czasu zaczęły się dziwne zamrożenia , tzn. nagle, ni z tego ni z o
wego obraz na monitorze staje jak w stop-klatce, dyski kręcą się dalej, lamp
ki świecą ;), nie działa klawiatura i mysz [może to zwykły zawias....] - p
omaga tylko twardy reset ;(

dawniej na Celeronie nic takiego nie miało miejsca

Szczerze mówiąc moje podejrzenia padły w pierwszej chwili na zasilacz, ale o
kazało się ze jest 235W więc raczej to nie jego wina [chociaż jest trochę ba
dziewia w pececie ;), ale o tym dalej], później pomyślałem o płycie głównej
[mam Abita BH6 ver1.02], co prawda na www Abita pisze ze BH6-tki mogą mieć d
opiero problemy z zasilaniem przy Coppermine'ach .... ale P3 550 to 40W mocy
!!![sprawdzone na www Intela]

Wiec proszę Was o opinie ;)

Mój sprzęt to :

Pentium 3 550MHz [Katmai]
Abit BH6 ver 1.02 z biosem SS [najnowszy][może to jego wina ? był update'owa
ny tuz przed włożeniem nowego proca, wiec nie wiem jakby działał na Celeroni
e ;( ]
256MB RAM [2x128MB - jeden 100 drugi 133 MHz]
Riva TNT2 M64 AGP i monitor Hyundai DeluxScan 15G+[ale to chyba nie on.]
Aureal Vortex [1 ;)] PCI
Karta sieciowa Acorp na Realtek'u RTL 8029 PCI
Seagate Barracuda ATA2 30GB ST330630A
Seagate Medalist 2.1GB ST32132A
LG 48X
Sony CDU311 [prawie go nie używam]
FDD, klawiatura, mysz ;)
I skaner na USB [ale on nie ma chyba z tym nic wspólnego, bo gdy go nie używ
am to też są "zamrożenia"]

Używam Windows 98 [4.10.1998 - pierwszej edycji], zawsze w Tray'u jest ICQ,
Sophos, GetRight, Psprip, LanChat, Norton CrashGuard z NU2000 ;)
Oprócz tego zawsze w tle "leci" sobie klient Seti cmdline3.03 [dla niewtajem
niczonych - najnowszy]

Te informacje powinny Wam wystarczyć
Czekam z utęsknieniem na RADY ;)

--