Re: 128 MB na 256 MB - czy warto

Autor: MCC (666mcc_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 10:06:00 MET DST

Kupuj ile sie da :-) Kwestja jej wykorzystania. Win 2k zwolnil mi
zauwazalnie po wyjeciu 64 MB (zostalo 256), win me to inna historia - jesli
chcesz to mozesz podrasowac go - wiekszy cache, wiecej folderow wpamieci itp
itd - a to ogolnie daje bardziej komfortowa prace. Tak naprawde - czym
wiecej tym lepiej w codziennych zastosowaniach.

Mam teraz .5 GB i czasami zdarza sie zapelnic 90% pamieci.

MCC