Re: Athlon 1,4 sie przegrzewa

Autor: MCC (666mcc_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 09:49:34 MET DST

Witam,

    u mnie bardzo pomoglo wywalenie otworu w zasilaczu nad prockiem i
walniecie wentylatora, ktory wyrzuca cieple powietrze do zasilacza. Dalo to
spadek ok 10 *c (sam otwor nie wystarczal :-( )

Obudowa - najlepsza byla by serwerowa z kanalami powietrznymi - ale czy sie
to oplaca ?

Do do radiatorow na procka - fop 32 , swiftech, silverado. Polecam zdjecie
standardowego silikonu, wyszlifowanie na lusterko powierzchni radiatora
(procka raczej nie dotykaj bo athlon do szlifowania sie nie nadaje)
polozenie mikroskopijnie cienkiej warstwy pasty ze srebrem. U mnie ten
zabieg zbil temp o jakies 4 st.

Pozdrowka MCC