Re: PADŁ TWARDY CHYBA - co robic????

Autor: krziwin_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 12 Jul 2001 - 09:28:32 MET DST

> Jaka masz plyte glowna?

Mam plyte Gigabyte GA-6EM Intel 440EX AGPset
oraz twardy Seagate 6,5 GB

Wczoraj kupilem nowy twardy Seagate ST340823A [40GB].
Wyjalem na chwile stary twardy wlozylem nowy i okazalo sie ze nie wykrywa go
BIOS w ogole. To pierwsze pytanie - prosze o podpowiedzi w tej sprawie...
Druga rzecz - powazniejsza: wlozylem zpowrotem swoj stary twardy i KLAPA.
To samo. Nie chce go BIOS ani fdisk - nic .
Co mam robić kurde???
Tym bardziej jestem załamany, bo nie robilem kopi zapasowych....
pozdrawiam
Krzysiek