TV-Out

Autor: Tomfa (sandt_at_kki.net.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 09:05:03 MET DST

SYTUACJA: GF PixelView 32 DDR, pł. gł.: Soltek, Duron 800, 128 RAM.

PROBLEM: TV-OUT na karcie nie chce działać. Kiedy jest połączony
bezpośrednio z telewizorem, wówczas w ustawieniach softwerowych, da się
zaznaczyć opcje TV. Jeśli jest połaczony przez Video - opcja jest aktywna, i
można ją wybrać. Obrazu ani za pierwszym ani za drugim, opisanym tutaj,
razem - nie ma! Istnieję jedynie zakłócenia, ale nie są to raczej objawy
działania TV-OUT'a, ponieważ jeśli wtyczkę przyłożę do obudowy... dzieje się
to samo :) z telewizorem więc... nie rozumiem. Podpinałem to już na kilku
kablach, lecz zawsze, przyznaję, podpięty był przez tę samą przejściówkę,
otrzymaną w zestawie.

Przejściówkę ową, badałem :), i tylko jeden z bolców działa (od wejścia do
TV-out). Niewiele mi to wprawdzie daje, ale może wy coś poradzicie.
-
Pozdrówka
Tomfa | http://tomfas.republika.pl/ [ wszystko o WWW ]