Re: PADŁ TWARDY CHYBA - co robic????

Autor: corvus5 (corvus_at_kki.net.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 03:42:59 MET DST

> myslisz???
> chyba nieeee....
> cih rozwala caly bios chyba
> nie widzialbym wtedy nic chyba

tak to bylo:
jego plyta nie widziala zadnych dyskow
zaniosl dysk do kumpla, jego plyta tez nie widziala tego 'zlego' dysku
(kumplowi sie po tym skaszanil caly windows)
zaniosl dysk do mnie. komp wykryl dysk - nazwa dysku wykrywana
przez bios - ' '. nic. restart. wykrylo dysk poprawnie. dysk byl
skaszaniony
(jak po wybuchu czarnobyla ;). cos sie porobilo na dysku i nic.
u mnie niewiele sie stalo (mala stabilnosc kompa przez ~dzien).
W serwisie w koncu wymienili mu plyte i wszystko dziala.

Moze byc cos takiego, ze twoj dysk jest w calosci usuniety
(ma skasowany bios), wiec go nie wykrywa.... ale straszne
rzeczy wymyslam, nie :] lepiej przestane i dam innym sie rozpisac,
bo moze problem jest banalny

corvus

ps. mam nadzieje, ze nie podpinasz dysku pod jakis dodatkowy
    kontroler