Re: Nagrywanie dzwieku przez karte muzyczna w formacie wav

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 01:52:25 MET DST

Tomski wrote:

> Poprosze o link. Sciagnalem Messera lecz ja potrzebuje programu ktorym moge
> zapisac dzwiek z line-in oraz, co najwazniesze, edytowac taki kawalek -
> wyciac, przekleic itp.

Zdaje Ci się: GoldWave jest jak najbardziej płatny ;-(((
(jednaj on wymaga zewnętrznego kodeka MP3, ale przynajmniej zajmuje
2.4MB ;-)
Ja jednak wolę "kolumbrynę" CoolEdit2000 (jest jeszcze CoolEditPro, ale
do niego nie znalazłem działającego cracka...). Powody:
 1) Wbudowany MP3
 2) Można pisać skrypty

P.S. Niestety oba programy to edytory WAVa - gdy edytujemy MP3 następuje
konwersja najpierw do WAV, a następnie spowrotem do MP3 ;-(

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|