Re: Hot-Swap (HDD) uzywa ktos?????????

Autor: Domino (domik100_at_yoyo.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 23:46:38 MET DST

> do hotswapa to teraz jest fajna rzecz - kontroler firewire zgodny z OHCI -
> 250 zl, do tego kieszen/przejsciówka 650 zl. troche transfer kiepski ale
do
> wymiennego dysku jak znalazl
> grzech

no co wy, ten Hot Swap to po prostu kieszen na HDD z mozliwoscia odlaczania
zasilania,
zciagnalem taki programik z ich strony SwapManager v1.6 - naciskam Swap, on
odlacza logicznie HDD od kompa, pozniej przekrecam kluczyk, wyjmuje HDD,
wkladam nowy, przekrecam, naciskam Swap i gotowe
ale jest jedno ALE - po zmountowaniu nowego HDD jego DMA jest Off i musze je
recznie wlaczac w menadzerze urzadzen, potem oczywiscie restart, to ja
dziekuje za takiego hotswapa :(
bez DMA mam transfer=~1MB/s a z DMA >20MB/s

po prostu szukam innego programu
napisalem do producenta ale brak odpowiedzi jak dotad (2 tyg.)
program jest shareware