Re: 128 MB na 256 MB - czy warto

Autor: Straits (straits_at_go2.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 23:29:20 MET DST

Osobiście zauważyłem, że jak miałem 32 MB RAM i kupiłem jeszcze 128 to
komputer (system) rzeczywiście przyspieszył, postanowiłem kupić jeszcze 256
(bo były dosyć tanie) i gówno - komputer chodzi jak chodził - osobiście
myślę, że do komputera (rzeby przyspieszył system) bariera max. to ~256 MB
RAM, wyżej nie ma sensu, jak ktoś pracuje np. tylko w Office, albo
podobnych. jak ktoś gra w giery, albo pracuje np. w Photoshopie, lub Corelu,
czy 3D MAX, tam trzeba mieć ze 3 razy tyle do komfortowej pracy !