Re: MSI K7T Turbo LE pytanie do posiadaczy i obeznanych w jej temacie :)

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 20:02:28 MET DST

> tak albo modyfikujac bios (zapomnialem www takiego fajego kolesia..)
> albo flashuj od nie LE to to samo nie ?

no nie ma tak dobrze, bo napisałęm, że sfleshowałem nowy bios i ten bios był
dla OBU wersji, a to logo nadal jest :( Może pobawię się jak będzie czas i
ochota z tą zamianą loga.

> NIE MA I NIE BEDZIE (zadna na kt133 tego nie ma)

ajajaj bawiłem się tyloma modelami z kt133 i faktycznie nie przypominam
sobie, żeby coś takiego było, ale wtedy nie zwracałem na to uwagę.

>zobacz nvmax

no ale wtedy musiałbym zrezygnować ze sterów Creativa, bo na nich nie
działa, a mam już do nich sentyment :)

Dzięki. Pozdro. Seba