Re: Archiwalia

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 19:04:52 MET DST

Użytkownik SIERRA Consulting <sierra_at_sierra.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9icpar$lcc$1_at_news.tpi.pl...
> Witam Grupowiczów!
>
> Szukam dostępu (przegląd ew. zakup za rozsądną kwotę) do archiwalnych
> roczników czasopism komputerowych jak CHIP, PCKURIER itp, gdzie można
> znaleźć ówczesne nowinki ze świata komputerów i oprogramowania. Lata
> 1994-1998. Czy jest mi ktoś z Was w stanie w tym pomóc?
> Info proszę na adres: marecki2_at_kki.net.pl.

Na www.chip.pl jest chip-online - artykuły wklepane
nie pamiętam chyba od 96roku.
Jak szukasz czegoś konkretnego to w netoskopie
wybierz artykuły i znajdzie Ci chipy z różnych lat.

PeJot