problem z 2x256 sdram

Autor: Tomek (tomekwilk_at_coolnet.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 17:10:50 MET DST

Mam płytę Abit kt7a raid , gdy włożę 2x256Mb sdram to w "nu2001 test
memory" wyświetla mi się taki komunokat:
Testing 20 patterns on 536870912 bytes of memory
Testing memory using pattern with all bits cleared...
Error detected at address 148201472
Test: Failed
i ogólnie strasznie kiepsko chodzi cały komputer -wiesza się, resetuje itp.
Jak włożę tylko 1 moduł 256Mb sdram, nie ważne który to wszystko jest ok
i memory test też wyświetla że memory ok.
Zamieniłem kości pamięci i nadal jest źle, czy to oznacza jakieś uszkodzenie
płyty głównej?
Może ktoś zna przyczyne, z góry dzięki.
Tomek tomekwilk_at_coolnet.pl