Vanta + NT4(albo win2000) problem

Autor: Rafał Ziółkowski \(Ziuek\) (rafal_at_ziolkowski.prv.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 13:41:25 MET DST

Witam
Mój zestaw jest następujący:
Płyta: LuckyStar MVP3
Proc: Amd K6-2 3DNow! 350MHZ
Mem: 192MB Dimm
Gfx: Sparkle 5200 = Riva Vanta 16MB
Msx: Sound Blaster PCI64V
,dysk i takie tam (obudowa AT).

Byłoby wszystko ok, gdyby nie takie problemy:
Instaluje kartę gfx na WinNT(Win2000) i jest ok, po chwili pracy wiesza się
wszystko (wiem że to wina sterowników, przerabiałem to z modemem) - eNTeq
(ani jeden ani drugi) nie raczy nawet zaszczycić mnie blue screenem.
Dodatkowo pod NT4 można w dzienniku zdarzeń wyczytać, iż nastąpiło
przepełnienie bufora myszy oraz bufora klawiatury. Idąc dalej wyłączyłem
akcelerację (o jeden stopień) w ustawieniach karty - no lepiej ale i tak się
sypie. Instalowałem stery z płytki którą dostałem do karty (i tak to są
stery z nvidii) ściągnąłem sobie drv z nvidii (najnowsze, najstarsze średnio
starsze itd itp) i kicha dalej to samo. Mogę puścić to wsyćko na Win2000 na
driverach z Microsoftu, ale z OpenGL i DX jest taka kicha że szkoda gadać.
Bo nie sądzę że znajdę jakiekolwiek stery do Diamond Vipera V330 pod Win2000
(wiem że też są w windozie, ale jak to chodzi !!!).

Please, jakby się ktoś z grupowiczów spotkał z takim problemem to HELP!

PS. Z góry dziękuję za porady w stylu: "zmień sobie sprzęt".
Pozdrawiam,
    Rafał ZIUEK Ziółkowski