Re: Pytanie o procka

Autor: Grzest (mycha1_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 13:09:12 MET DST

> Przez mnoznik to mozna bylo krecic jeszcze niektore 166,
> wyzej to juz niestety tylko przez magistrale .
> --------------------------------
> Czy moze sie myle ?
> --------------------------------

Owszem.
Miałem i 200 i 233... obie kręciły sie tak samo... i FSB, i mnożnik.
U mnie stabilnie chodziły 83,3x3=250MHz bez dodatkowego chłodzenia, a
200-tka przy napięciu o 0,1V niższym niz nominalne! Normalnie ustawiona
chodziłe dobrze przy 2,6V, a nie przy 2,8... Temp max 43st. C mierzona na
stałe zamocowanym _na radiatorze_ termometrem elektronicznym.
Podejrzewam oba te procesory o możliwość pracy 2,5x95MHz, a nawet 2x100...
Oczywiście eksperymenty z napięciem i wydajnym chłodzeniem. Generalnie,
procentowo rzcz ujmujšc, chyba tylko Celerony kreciły się lepiej.
Blokowany mnożnik mialy tylko procki w obudowie ceramicznej. PGA, zwane
czarnymi, teflonami i Bóg wie jak jeszcze, nie miały żadnych blokad. Moje
oba były w obudowie PGA - Plastic Gird A-cośtam ;)

> Pozdrawiam

Również.
Grzegorz