Muzycy pomocy!

Autor: Marek Ambroziak (marek58_at_inetia.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 12:28:38 MET DST

Witam.
Sorry za post trochę nie na tą grupę, ale nie bardzo wiem gdzie szukać. Otóż
przy instalacji programu Cake Walk Pro Audio 9.0 setup wywala mi coś takiego
"an error ocurred in the move data process -113" i przerywa instalację.
Doczytałem się w sieci, że to wina programu instalacyjnego i jest na to
sposób, niestety nie mogę nigdzie znaleźć lekarstwa. Może na grupie jest
ktoś kto wie jak sobie z tym poradzić?
Marek