Re: Monitor CTX PR711F, co o nim sądzicie?

Autor: Kraju (kraju_at_lnet.int.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 11:57:56 MET DST

Morf wrote:

> Witam
> Zastanawiam się nad kupieniem monitora CTX PR711F.

Wczoraj kupilem.

Dzialam w 1152x864 przy 100Hz i trudno mi cokolwiek zarzucic ;)
ale przesiadlem sie ze starej pietnastki to moje zdanie zbyt
reprezentatywne nie bedzie :P
Jak na Trinitrona obraz ma b. dobry kontrast i barwe,
i dwa paseczki, do ktorych jednak spokojnie mozna sie przyzwyczaic
( ale sa ludzie, ktorym to moze przeszkadzac ).
Niektore egzemplarze maja objaw rozszerzania sie ekranu (delikatnie
ale zawsze), dopoki sie nie rozgrzeja, potem ekran sam wraca.
Nic wiecej nie znalazlem. :)

--
Pozdrawiam
Jakub "Kraju" Krajewski