Problem z BIOSem (Epox 8KTA3)

Autor: Kraju (kraju_at_lnet.int.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 11:21:30 MET DST

Witam

Kupiłem wczoraj płytę Epoxa 8KT3A i jakież było moje zdziwienie, gdy
po montażu zamiast biosu zgłosiło mi się coś w stylu
Award BootBlock
Detecting drive A:...
INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER.

Diody led na płycie zatrzymują się na wartości 41 co wedle instrukcji
oznacza

" 41. - If auto-configuration is enabled, program the chipset with
pre-defined Values. "

Zdążyłem już poczytać trochę i okazało się, że takie komunikaty
( z Award BootBlock ) pokazują się najczęściej po uszkodzeniu BIOSu
przez np. CIHa, i że wystarczy przeflashować BIOS. Ok, mowie, ale
obojetnie jakiej dyskietki tam nie wrzuce, to stacja po odbyciu
szczególnie burzliwej rozmowy z dyskietka nie dogaduje się wcale :(
( rzucalem AWDFLASH.EXE z .BINem biosu tak jak radzono i też nic ).
Ma ktoś jakiś pomysł? Czy to normalne, że nowa płyta z pudełka tworzy
mi takie jaja? Jakieś szanse mam czy lecieć ją oddać?

--
Pozdrawiam
Jakub "Kraju" Krajewski