karta I/O

Autor: Majk (j.brodziak_at_wsp.czest.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 09:36:05 MET DST

Podłączyłem dodatkową kartę I/O na złączu isa ażeby otrzymać dodatkowego
coma. Karte zobaczył Bios potem odpowiednio ja skonfigurowałem i wszystko
jest ok sprawdzałem w sisoftsandra mam com3. Podłączam do niego myszkę i nic
nie dział nie ma żadnych konfliktów a sisof pokazuje że mysz jest w comie3 i
powinno byc ok.
Pogrzebałem i znalazłem coś takiego
konfiguracja rozruchowa - brak
natomiast w com1 i com2 jest konfiguracja logiczna 0

Jak rozwiązać ten problem z góry dzieki bo jest mi to bardzo potrzebne
pozdrawiam
Majk

PS.
System Win 98