Re: CDRW - który najlepszy - najtrwalszy

Autor: LUKY (beksas_at_poland.com)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 12:42:56 MET DST

Użytkownik Tomek <comp1999_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9i1uei$mfh$1_at_news.tpi.pl...
> Chodzi mi o CDRW który będzie dosyć
> intensywnie używany, zalezy mi bardziej
> na długim czasie eksploatcji tego urządzonka.
> Cena jest drugorzędną sprawą.

Proponował bym ci kupno PLEXTORA najlepiej 16x - producent twierdzi że nie
sposób "wyjehać" tego urządzenia;
Chyba że wolał byś coś tańszego to wtedy tylko LG 12/8/32 - będziesz sobie
mógł kupić takie 2 za cenę 1 PLEXTORA.
Bo w końcu każdy napęd się kiedyś wykończy (nawet osławiony TEAC -kumpel
nagrywa mase płyt i TEAC 12x już siadł.)