Re: napedy DVD i plyty CD,CDR

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 22:57:44 MET DST

"Andrzej Pinczuk" <andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl> wrote in message
> "Zbyszek" <zetzzet_at_poczta.onet.pl> napisal(a):

[ciach]

> Tu bym spolemizowal z tego powodu, ze dvd jest bardziej
> przystosowane do odczytu nowych nosnikow a nie korekcji bledow
> zwyklych CD. Po wtore duzo zalezy od producenta - uwazam,
> ze cdrom dobrego producenta w korekcji okaze sie lepszy
> niz zwykle dvd. Zreszta postaram sie to wkrotce sprawdzic.
e, no ale dvd ma mniejszy laser, i lepsze pozycjonowanie, wiec nawet na
sciezce cd sie lepiej ustawia.... (chyba nic nie pokrecilem) zreszta
postaram sie gdzies cos doczytac..

a to, ze jakis wypasiony firmowy solidny cdk bedzie lepszy od spapranego
dvd, to fakt, ale to juz skrajnosci, ale biorac pod uwage srednia krajowa cd
i dvd, to dvd bedzie lepiej czytal cd.

> To cos dziwnie nagrywa ta nagrywka, skoro zadne CD
> nie lyka plytek :-)
> Tak czy siak swiezo nagrane plytki nie sa porysowane,
> wiec problem raczej lezy gdzie indziej.

no bo nagrywarka miala wtedy upackana soczewke, wiec to ze byly bledy to
bylo normalne, i nie dziwilo mnie to, ze cdki ani nagrywarka tego nie
czytaly, tylko, ze dvd to odczytal !!!

  Zbyszek