ups... jaki ?

Autor: phenomen (thee-majesty_at_space.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 23:05:01 MET DST

ostatnio siada mi zasilanie... nie wiem dlaczego... co ciekawe, tylko
w moim pokoju ;) [nie tylko komp]... niczego nie dodawalem ostatnio...
po prostu sobie co jakis czas zrobi "pik" i mam restart kompa...
whatever... w zwiazku z tym pomyslalem ze dobrze bedzie kupic upsa...
i teraz pytanie, jakiego...
to skroty parametrow jakie znalazlem : AVR,zimny start, DPC, RS
komunijacja, HB...
ktore z nich maja realne znaczenie... przymierzam sie do najtanszych
modeli, wiec pytam na wszelki wypadek....

ps. czy sa takie ktore maja dodatkowo zasilanie dla dodatkowych
sprzetow ? przydaloby sie podlaczyc jeszcze np. sdi...

  __
         massif