POMOCY - Teac W58 i otwierająca się tacka...

Autor: TPman (tomek_tp_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 21:51:23 MET DST

Mój problem polega na tym, że jak włożę do Teaca W58 obojętnie jaką płytę i
nacisnę klawisz, to tacka się wsuwa, dioda pomiga parę razy i zaraz ją
wypluwa. Nie ma znaczenia rodzaj płyty, próbowałem już z różnymi typami
czystych i nagranych. Kiedy nie ma płyty to tacka zachowuje się normalnie,
to znaczy wsuwa się i siedzi... Myślałem może, że to winda, ale pod dosem to
samo :(

Siadam dziś do kompa a tu taka niespodzianka. Czy ktoś domyśla się co jest
grane i jak temu zaradzić?

Nagrywarka ma 4 miesiące i nagrane zostało około 200 płyt.

Konfig: PIII500; Abit Be6-2; IDE1-> Teac540(master); IDE2-> TeacW58(master);
HPT366-> IBM DTLA

Pzdr,