Re: CD-rom

Autor: Ikar (ikar_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 20:51:35 MET DST

Nie wiem jak Teac CD-ROM, ale mam nagrywarke i jest super (choc kupilem
troche za wolna). Nagrywarka Yamahy padla na dwa dni przed koncem gwarancji
i bujalem sie z nia przez nastepne dwa miesiace po serwisach - wszyscy
twierdzili, ze przeciez u nich chodzi (zlosliwa malpa). Przezylem juz dwa
Samsungi (zawsze padaly pod koniec gwarancji i dostawalem nowe), te to
fajnie wyrczaly rozpedzanie - stop - rozpedzanie - stop itd. Ale Toshiby
przezylem trzy i wszystkie trzy zestarzaly sie moralnie, ale dalej chodza.
Asusa wymienilem na gwarancji raz (tez na nowego) - wieszal komputer i to na
kilku kompach i na roznych systemach. Z LG u kumpla wyjalem swoja plyte i
powiedzialem, ze innej juz tam nie wloze - malo a bym sie poparzyl. Jakos
tylko Toshiby mnie lubia :-))

Pozdr
Adam