Re: Asus CUSL2-C

Autor: ===Tomy=== (tomy_at_inetia.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 20:15:17 MET DST

Cześć,

>Mam dylemat, czy warto przesiasc sie z z Abita BE6-II ver.1.1 na Asusa
>CUSL2-C (i815EP).

Jeśli pod PIII Copermine to nawet warto się przesiąść.
IMHO najlpsza płyta pod Coperka - polecam.

>Liczy sie stabilna praca, granie tez wchodzi w gre.

Tym bardziej podkręcanie.
Dla przykładu: kiedyś miałem PIII550E (z rączek Vindzia) i ten na
BX6 2.0 szedł tylko na 733 Mhz.
Po zmianie samej tylko płyty wycisnąłem bez problemu 850 Mhz.
A największą chyba zaletą jest AGP 1/4 pow. FSB 133 Mhz.

>Czy zintegrowany kontroler dysku na Asusie jest wydajniejszy od HPT 366 na Abicie?

I tak pomiędzy ATA 66 a ATA 100 nie odczujesz różnicy, no chyba że
przy video.
Ale to już inna bajeczka :-))

>Pracuje pod Win2k, 256 MB RAM, GeForce2, IBM DTLA 307030 7200 rpm.

Na moim CUSL2 ten IBM odpadł po 2 miesiącach :(( ale to o niczym nie
swiadczy.
IMO "good performance" :-))

--
===Tomy===