Re: OpenGL na GeForce2MX(400)?

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 18:31:12 MET DST

Użytkownik Weird <wanderer_at_viper.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9ibh70$ltq$1_at_news.tpi.pl...
[...]
> No dobra przyznam sie do plyty - pcchips m726 (tylko prosze mi tu bez
> laciny... ;))
> btw, ster aliagp mam zainstalowany (wow ;)), z tym że dziala tylko wersja
> 130, przy kazdej wyzszej nastepuje zwis przy laczeniu sie z tajemniczym
> numerem 02021... ;]
> A gdyby ktos mial cos do mojego (soft)modemu - zoltrix cobra z (_chyba_)
> najnowszym sterem (conexant) - sft212...
> Czyzby problem tkwil w czym innym? :>
> Bo jak na moj ograniczony muzk, to trza by dobrac odpowiednie stery i
> myslalem, ze ktos juz przeszedl przez ta gehenne... :]
> [...]

Na 100% zwis opengl powodują problemy z działaniem
sterownika AGP. O ile direct3d w takiej sytuacji jakoś
jeszcze chodzi (automatycznie włącza się pci compat. mode)
to opengl wyświetla właśnie ten popielaty obraz.

Zainstaluj najnowsze sterowniki ALI (w zeszłym tygodniu się pojawiły)
a dla modemu wyłącz w biosie pnp_os_installed.
Możesz też włączyć tryb x1 zamiast x2.

Jeżeli nie masz odpowiedniej opcji w biosie
to użyj programiku ALICC
http://bws.sprintnet.pl/files/chipset.html

PeJot