pcmcia - USB CardBus Dual

Autor: Omo (Martomm_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 17:59:48 MET DST

Witam,
mam problem z kartą pcmcia - USB CardBus Dual firmy SIIG. Mój laptop
(Toshiba 420CDT) nie widzi tej karty - twierdzi, że gniazdo jest puste
(system Win98se). W innym laptopie jest ok. Początkowo karta wogóle nie
dawała się włożyć do mego laptopa. Przyczyną był dwukrotnie grubszy niż
normalnie ząbek na boku karty. Zwykle jest tam po jednej stronie ząbek
grubości 1/3 karty, a po drugiej-dwa ząbki z przerwą między nimi. W tym
przypadku pojedynczy ząbek miał grubość 2/3 karty, przez co karta nie dawała
się wcisnąć w slot. Ząbek zwęziłem (Polak potrafi! :) ) i karta nie jest w
dalszym ciągu widziana przez system. Dla pełnej jasności - gniazda w
laptopie i karta są (zgodnie z opisem) typu II, gniazda w laptopie są
sprawne, chodzą w nich bez problemu karta sieciowa i modem.
Czy ktoś zetknął się z taką niekompatybilnością kart i gniazd? Co miał
znaczyć ten grubszy ząbek? Czy jest jakiś sposób na zmuszenie Toshiby 420
CDT do "zobaczenia" tej karty? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam - Omo