Re: Faks przy wylaczonym komputerze

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 17:06:25 MET DST

> Chcialem zapytac jakie polecilibyscie modemy
> z funkcja zapamietywania faksow przy wylaczonym komputerze.
> Moze ma ktos z nimi jakies doswiadczenia, rady itp.
> Na co zwracac uwage przy wyborze, jakie sa ceny, aby nie przeplacic.
> Bedzie mial on dzialac pod W98.

Ja mam od paru lat US Robotics Sportster MessagePlus i jestem z niego bardzo
zadowolony.
Podobno zapamiętuje do 50 faksów, ma funkcję automatycznej sekretarki.
Obsługujący go program SuperVoice 2.2 jest trochę badziewny (z czym zgadza
się nawet producent! - podobno ostatnio coś zmienili?) Ale poza tym jest
ok.
Ile obecnie kosztuje, nie wiem

Pozdrowienia
Roman K.