Re: 98 a ME ....

Autor: Czepcu (czepcu_at_interia.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 15:49:52 MET DST

Użytkownik "Dawid" <sds_at_sdfs.sd> napisał:

> Ty jakis walniety chyba jestes, ciagle cos CI nie pasuje.

Nie obraża sie ludzi na grupach dlatego ze zwracaja uwage na przestrzeganie
netykiety.
Stwierdzenie, ze nie cytyje sie sygnaturki IHMO bylo sluszne - mi to akurat
nie przeszkadza, ale znam niejednego czlowieka ktory by sie zdenerwowal o
cytowanie jego podpisu.

Pozdrawiam
Łukasz Czepiec
ICQ# 109378455