Re: Problem z PC :(

Autor: Vegeta (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 13:37:23 MET DST

Użytkownik "PePe" <piotr_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> Podajac sie za "will" postanowiles oglosic swiatu, ze:
> masz ustawione agp/fsb 1:1 czy 2:3?

To akurat przy tej karcie graficzniej CLA(P) nie ma wiekszego znaczenia (no
chyba ze mi sie taka trafila), bo bez problemu wytrzymuje taktowanie agp
100mhz (jak kupilem takowa to ja chyba z tydzien katowlem). Temperatura
"czipa" siegala 70st przy dluuugim obciazeniu i nic sie nie dzialo - wiatrak
firmowy

Moze celeron to nie 800MHz tylko 533 ? :))
A moze PCI jest ustawione na 1/2, lub kiepskie pamieci RAM?

DW