matrox ?

Autor: Person (person_at_echostar.com)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 12:14:40 MET DST

Proste pytanie : czy Matrox czy ElsaGF3 ? jak ktoś miał kontakt,pracując w
programach graficznych np. Painter 6.0 , Photoshop 6,0 stoję przed wyborem
i wiem tyle , że są dobre , nie interesuja mnie gierki , a możliwości
grafiki 2d , ale o najlepszych możliwych osiągach .
Dodam że monitor posiada autokalibrator i odwzorowanie kolorystyki jest
prawie idealne na starym Matroxie , ale praca z tabletem już sprawia "wiele
radości" , i nie jest to wina procka P3-1ghz

pozdrawiam ;-)