Dylemacik...

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 23:52:28 MET DST

Hi!

Mam drobny dylemat... z jedenj strony wabi ECS K7VZA na KT133A i
TBrdzik 1000_at_1333... z drugiej MSI Turbo ale z siakims Duronem (i
najlepiej promisem bo juz mi sie krucho robi z miejscami na napedy)...
Zastosowania ? Glownie granie, inet, robienie MP3, komfort psychiczny
(to za Duronem) i w perzyszlosci (niedalkiej) programowanie... Ew. ECS
i Duron a reszte kasy na graficzke albo dzwiek ale do tego mi sie nie
pali (GF1DDR 155/360 na razie wystarcza a przed Livem nie widze
jakiejs wuielkiej przyszlosci)... Coz by wybrac ? Durga sprawa to to
ze w zasadzie an decyzje mam conajmniej 2 tyg. ale jest szansa ze moge
sie wsrzymac do wrzesnia (czy cen6y jeszcz spadna ? chyba tak, nie ?
:). Napiszcie cos konstruktywnego :) Aha, prosze nie przekonywac mnie
do innych plyt niz ECS i MSI bo jst to bezcelowe :)

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. Honorowym