Re: 30 Gb - Jak z partycjami?

Autor: Michał Pysz (mp_at_lobos.com.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 22:23:56 MET DST

A moja propozycja jest taka 4GB na system
i oprogramowanie ( Office, Corel, NU, itp.)
a reszta na dane ( dokumenty, obrazki, filmy , mp3)

Zalety:
1.Dokładnie wiadomo gdzie co jest, nie tzreba nic szukac
2.Przy reinstalacji systemu kasujesz tylko dysk C
a reszta pozostaje nienaruszona

Wada(wedlug mnie nie istotna):
dysk C ( klaster 4kb) dysk D(klaster 32kb)
Przy zalozeniu(dosc skrajnym), ze na dysku D bedziesz mial 30000 tys (a to
juz dosc duzo) plikow a na kazdym stracisz sredni 16kB ( to z rozkladu
prawdopodobienstwa :)) )
16kB*30000=okolo 0.5GB czyli 1,5% powierzchni twojego dysku
Nie jest to wielka strata a nie musisz sie babrac z 6 literkami
(a,c,d,e,f,g-cd)
tylko z czterema :)))

mp.
Michał Pysz