30 Gb - Jak z partycjami?

Autor: sofu (sofu_at_kki.net.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 20:41:12 MET DST

Kupilem dysk 30 GB (bo moj bios za nic na swiecie nie chcial zauwazyc
40-tki) i zastanawiam sie czy zalozenie 2 partycji
ma sens ze wzgledu na wielkosc klastrow. Czy to cos da, ze zamiast jednej
beda dwie partycje?
Oczywiscie chodzi mi o wplywie na wielkosc klastrow.
Czy ktos moglby mi udzielic informacji, na temat zaleznosci pomiedzy
wielkoscia partycji, a wielkoscia klastrow.

Kiedys wiedzialem, ale wtedy jeszcze nie bylo dyskow GB-owych!

pozdrawiam

--
Janusz sofu_at_kki.net.pl