Re: VX pro, DIMM i Riva tnt2

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 17:59:08 MET DST

Uzytkownik "^''^GACEK^''^" <gacek_at_astercity.net> napisal w wiadomosci news:3B48AED5.29F30444_at_astercity.net...
> Mam problem napylem ostatnio rive tnt2 na pci i chcialem unowoczesnic
> moja "rakiete", winda 98 po zainstalowaniu sterownikow dostarczonych z
> ta karta, krzyczy ze karta zostala zle skonfigurowana, po restarcie jest
> to samo, o co tutaj chodzi??
Hmmm - wywal wszystkie karty rozszerzen i wsadz do PCI 1
(na samej górze w obudowie typu tower ...).
Potem spróbuj innych sterowników (np. Mr Fachman - powienien
dzialac na 99% ...).
Zobacz tez - moze w BIOSie mozesz wlaczyc przerwanie dla karty
graficznej (cos w stylu "IRQ for VGA ...", czy jak to sie zwie ...).

> Drugi problem juz byl poruszany na grupie, ale do konca nie jestem pewny
> - kupilem dimm 128/100 i plyta widzi tylko 32, czy na bank to nie
> zadziala??
Kupiles pewnie nowy typ pamieci, który nie byl znany w czasie
swietnosci VX czyli 2-stronne, lub o specyficznej budowie.
Musisz poszukac na gieldzie starszego typu tego pamieci (nie zdziw sie - moga
byc drozsze od nowszych i szybszych)

--
DooMiniK (bachus)
bachus_at_irc.pl