Re: wentyl

Autor: Pjotr (pjotr_at_poland.com)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 17:00:18 MET DST

Some day I met a message from "corvus5" <corvus_at_kki.net.pl>. The message
said:

> Tez mialem se wiatrak zwolnic (ten w zasilaczu tez),
> ale nie wiem jak bardzo to podnosi temp.
> Nie chce zbytnio by mi skoczyla z 30-49 na 40-59,
> wiec czy jest bezpiecznie?
> Dodatkowego chlodzenia nie posiadam

IMO tak (jesli chodzi o wiatrak na procku). Zreszta, mozesz potestowac proca
i sprawdzac jego temp. i liczyc na
to, ze nie bedzie zwiechy. Oczywiscie nie mam mowy wtedy o zadnym
przetaktowywaniu :-( No ale cos za cos ;)) Mozna tez zrobic regulacje
obrotow wiatraka (na procku) w zaleznosic od temp. CPU - jest troche opisow
na
necie. Ja mam ustawiony wiatrak na procku na 5V i chodzi rzeczywiscie bardzo
cicho. Co ciekawe, przy zdjetej obudowie chodzi ciszej niz przy zalozonej.
To potwierdza fakt, ze stare obudowy nie maja zbytnich wlasciwosci
wyciszajacych ;))

--
Pozdr & cu
Pjotr