Re: Slot->FCPGA raz jeszcze

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 12:11:39 MET DST

Sun, 8 Jul 2001 21:39:17 +0200, "bridge" <bridge_at_box43.gnet.pl>
napisal:

>tak jest - ja na przelotce mam 1.9V (a co!)
>a napiecie reguluje w biosie ABITa BE6 (1.7V)
>procek na 1.5V CII566
O to wlasnie mi chodzilo, nie pisalem, ale wlasnie o Abita chodzi
wprawdzie be6 II, ale to ze u Ciebie abit z tym pracuje poprawnie daje
mi poczucie bezpieczenstwa hehe.
Czyli masz zwykla ppga? i dziala tak jak sobie to wymyslilem? i Ty
oczywiscie.
To na czym polega ta roznica w przelotkach? tylko na regulacji
napiecia gdy nie ma takiej mozliwosci w biosie plyty?

--
pawel